مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:522023-10-30سياسي

سردار سلیمانی: هدف اصلی یهود نابودی کامل اسلام است


سردار سلیمانی با اشاره به اینکه هدف اصلی یهود نابودی کامل اسلام است، گفت: آنها 270 سال جنگیدند و از ابتدا دنبال اشغال فلسطین بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه 8 آبان ماه در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

برای آموزش مداحان در بسیج برنامه جدی داریم مصطفی خورسندی مسوول سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور در ابتدای این مراسم اظهارداشت: این همایش با هدف ایجاد یک انسجام و وحدت رویه و هماهنگی برای تحقق جهاد تبیین و پیگیری منویات مقام معظم رهبری برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال در حوزه آموزش برای نوگلان حسینی، جوانان، بانوان و حتی پیرغلامان برنامه داریم تا منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهدای عملیات طوفان الاقصی فلسطین اظهار داشت: حضور شما مداحان، فرصت مغتنمی برای سازمان بسیج است تا در جهت تحقق این شجره طیبه در گام دوم انقلاب اسلامی از شما نخبگان بهره ببرد.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله روز در دنیا و جهان اسلام امروز فلسطین است و این مسئله در انقلاب اسلامی از روزهای مبارزه مطرح بوده است، گفت: امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: هدف اصلی یهود نابودی کامل اسلام است

سردار سلیمانی: هدف اصلی یهود نابودی کامل اسلام است