مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-06فرهنگي

بسترهای کنش گری توسط دستگاه های فرهنگی ایجاد شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بسترهای کنش گری توسط دستگاه های فرهنگی ایجاد شود تا بتوان شاهد تولید محتوای تاثیرگذاز در فضای مجازی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فضای مجازی نقش مهمی در انتقال فرهنگ دارد، همچنان که امروزه این فضا بر دیگر ابزارهای فرهنگی پیشی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در عصر مدرن اتفاقات مختلفی همچون فردگرایی و نسبت گرایی ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در فضای مجازی نیروهای متخصص و متبحری داریم، افزود: بسترهای کنش گری توسط دستگاه های فرهنگی ایجاد شود تا بتوان شاهد تولید محتوای تاثیرگذار در فضای مجازی شویم.

روانشاد با تاکید بر تشکیل اتاق فکر و هیات اندیشه ورزی، تصریح کرد: امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده و علی رغم همه ظرفیت ها نیاز به تقویت برخی حوزه ها همچون کودک و نوجوان در فضای مجازی هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز تخصصی توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، افزود: رویکرد اداره کل فرهنگ رویکرد تقابلی و انفعالی نبوده، بلکه رفتار واقع گرایانه مبتنی بر تولید محتوا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای کنش گری توسط دستگاه های فرهنگی ایجاد شود

بسترهای کنش گری توسط دستگاه های فرهنگی ایجاد شود