مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-01فناوري

نوبت دهی اینترنتی در دفتر خدمات قضایی فعال می شود


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز گفت: امکان دریافت نوبت برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از طریق سایت Adliran فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی شمسی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اعلام به روزرسانی سامانه های الکترونیک قوه قضاییه در سطح استان البرز، گفت: عموم مردم استان می توانند با استفاده از امکان خودکاربری در سامانه خدمات الکترونیک قضایی به آدرس اینترنتی Adliran.

ir به صورت برخط و از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی خود، از شعب قضایی یا از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور و بدون محدودیت مکانی، وقت حضور اخذ کنند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز، اضافه کرد: با توجه به تراکم کاری شعب قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، حضور بدون دریافت نوبت اینترنتی، نیازمند به صرف زمان های طولانی در محل شعبه یا در محل دفتر خدمات الکترونیک قضایی است.

شمسی متذکر شد: از طریق نوبت دهی اینترنتی، مراجعین می توانند به صورت رایگان و فقط با استفاده از گوشی تلفن همراه خود یا رایانه شخصی، وقت برای حضور در محل شعب قضایی یا در محل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور اخذ کرده و با مراجعه در ساعت مقرر نسبت به انجام امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی اینترنتی در دفتر خدمات قضایی فعال می شود

نوبت دهی اینترنتی در دفتر خدمات قضایی فعال می شود