مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-05حوادث

دستگیری چهار شرور عامل شرارت در خیابان اندرزگو در کمتر از 48 ساعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار  شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه مورخ 1402/8/12، - در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار  شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه مورخ 1402/8/12، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی شرارت و قمه کشی چهار  شرور در خیابان اندرزگو تهران در شب جمعه مورخ 1402/8/12، بلافاصله موضوع در دستور کار معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از تصاویر منتشره و همچنین شاهدان، در کمتر از 24 ساعت هویت چهار عامل نزاع، درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد شناسایی شدند.

با شناسایی دقیق متهمین، مخفیگاه هر چهار متهم در مناطق مختلف تهران شناسایی و در بامداد یکشنبه مورخه 14 آبان ماه 1402 دستگیر شدند.

سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهمین در اعترافات اولیه صراحتا به مشارکت در قدرت نمایی در خیابان شهید اندرزگو اعتراف کرده؛ پرونده اولیه در خصوص جرایم ارتکابی متهمین تشکیل و هر چهار متهم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چهار شرور عامل شرارت در خیابان اندرزگو در کمتر از 48 ساعت

دستگیری چهار شرور عامل شرارت در خیابان اندرزگو در کمتر از 48 ساعت