مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-26سياسي

دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته سیلی محکمی خورد


اگر دشمن سال گذشته جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه انداخت اما در نهایت سیلی خورد و جامعه ما هوشیارتر و مقاوم تر و در یک افق رفیع تر به کار خود ادامه داد.

- ایسنا/مرکزی وزیر کشور گفت: اگر دشمن سال گذشته جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه انداخت اما در نهایت سیلی خورد و جامعه ما هوشیارتر و مقاوم تر و در یک افق رفیع تر به کار خود ادامه داد.

احمد وحیدی 4 آبان در یادواره 2800 شهید شهرستان اراک اظهار کرد: 2800 شهید، ما را به مهمانی بزرگ شهدا فراخوانده اند و فی الواقع ما مهمان شهدا هستیم، زمین و زمان متعلق به ارواح پاک شهدایی است که رفتند و به حق پیوستند.

وی افزود: مسیر شهدا مسیر بی خوف و ترس و مسیر رسیدن و وصال به حق و مسیر در نوردیدن راه های نرفته و به ثمر رسیده برای کسانی است که این سلوک را باید طی کنند بنابراین محفل شهدا محفل تذکر و رسیدن و پرواز است و شهدای ما برای ما هویت ساز هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه هویت شهر اراک را شهدای این شهر می سازند گفت: این هویت را انقلاب به ما عطا کرد، امروز هویت انقلابی ما که بخش مهمی از هویت واقعی امروز مردم سرزمین ما و امت اسلامی است، با شهدا ساخته شده و ملت و جامعه ای که هویت آن بر مبنای هویت شهدا ساخته شود، یک جامعه شهیدی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته سیلی محکمی خورد

دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته سیلی محکمی خورد