مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:312023-10-26سياسي

استاندار گیلان: رییس جمهور دستور بررسی فوری قرارداد زباله سوز رشت را داد


اسدالله عباسی استاندار گیلان دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری جلسه رییس جمهور با استانداران گیلان و مازندران، اظهار کرد: رییس جمهور همواره در خصوص معضل پسماند و غیر اصولی بودن دفن زباله در استان های گیلان و مازندران ابراز نگرانی کردند لذا  این جلسه به منظور بررسی آخرین میزان پیشرفت پروژه های سفر و همچنین مسائل زیست محیطی و مدیریت پسماند برگزار شد و رییس جمهور در این خصوص دستوراتی را صادر کردند.

وی با تاکید بر بررسی دقیق ساماندهی پسماند سراوان و طرح احداث زباله سوز رشت، گفت: در این جلسه گزارش جامع و کاملی از آخرین وضعیت ساماندهی پسماند سراوان با 75 درصد پیشرفت و زباله سوز رشت به رییس جمهور ارائه شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ابراز رضایت رییس جمهور در خصوص طرح ساماندهی پسماند سراوان در گیلان، افزود: توجه به مسئله محیط زیست و پسماند همواره یکی از تأکیدات رییس جمهور بوده و خوشبختانه مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی پسماند سراوان مورد رضایت رییس جمهور قرار گرفته است.

عباسی از اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی در خصوص تکمیل طرح ساماندهی پسماند سراوان خبر داد و بیان کرد: این پروژه دارای پیشرفت 75 درصدی بوده و در این جلسه رییس جمهور دستور تخصیص اعتبار مورد نیاز 80 میلیاردی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: رییس جمهور دستور بررسی فوری قرارداد زباله سوز رشت را داد

استاندار گیلان: رییس جمهور دستور بررسی فوری قرارداد زباله سوز رشت را داد