مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-14فرهنگي

تئاتر فرصتی برای بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی است


استاندار یزد در پیامی به مناسبت آغاز سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان هنر تئاتر را فرصتی جهت بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی، ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم استانی و گسترش امید و نشاط اجتماعی خواند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد در پیامی به مناسبت آغاز سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان هنر تئاتر را فرصتی جهت بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی، ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم استانی و گسترش امید و نشاط اجتماعی خواند.

مهران فاطمی امروز سه شنبه 23 آبانماه در این پیام اظهار کرد: تئاتر همواره به عنوان هنری تاثیرگذار توانسته است نقش خطیر فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به درستی ایفا کرده و حتی خود را به عنوان ابزاری کارآمد و هنرمدار در رصد آسیب های اجتماعی و یاریگری توانا برای پیشرفت و تعالی جامعه معرفی کند.

وی افزود: هنر غنی و اصیل تئاتر می تواند با تکیه بر توان هنرمندانی دلسوز، خلاق و متعهد، در بیان مسائل و واقعیت های اجتماعی، بصورت رسا و هنرمندانه گام برداشته و متولیان عرصه های مختلف را به بهتر دیدن، دقیقتر شنیدن و آگاهانه اندیشیدن واداشته و از این رهگذر، نقش خطیر خویش را به عنوان هنری مصلح و موثر به شایستگی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر فرصتی برای بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی است

تئاتر فرصتی برای بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی است