مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 00:552023-10-23حوادث

قتل هولناک دختر و برادر در یک روز


سارق پس از آزادی قاتل شد/ مربی موسیقی هوویم شد!/ پنهان کردن جسد پدر برای دریافت حقوق بازنشستگی/ ماجرای قتل در دفتر وکیل دادگستری!/ طلاق به خاطر خرافاتی بودن همسر/ راز سر به مهر در ویلای مهر جویی/ قتل هولناک دختر و برادر در یک روز - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  سارق پس از آزادی قاتل شد پسر سارق وقتی پس از 7 سال از زندان آزاد شد هرگز تصور نمی کرد به دلیل قتل بار دیگر به زندان بیفتد.

بیشتر بخوانید مربی موسیقی هوویم شد! روزی که همسرم از من خواست به کلاس آموزش موسیقی بروم و این هنر ارزشمند را بیاموزم، هیچ گاه تصور نمی کردم که در پس این پیشنهاد دلسوزانه، نقشه شومی وجود دارد و شوهرم برای رسیدن به خواسته های خودش برای من مربی خصوصی گرفته است چرا که.

بیشتر بخوانید پنهان کردن جسد پدر برای دریافت حقوق بازنشستگی پسر جوان که به خاطر قطع نشدن حقوق بازنشستگی پدرش، در اقدامی عجیب جسد او را پس از مرگ در بیابان های پرند مخفی کرده بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید ماجرای قتل در دفتر وکیل دادگستری! مردی شریک سابق خود را به دلیل اختلافات مالی در دفتر یک وکیل دادگستری کاردآجین کرد و به طرز دلخراشی کشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل هولناک دختر و برادر در یک روز

قتل هولناک دختر و برادر در یک روز