مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-14فرهنگي

چهارمین جشنواره قورمه مهریز برگزار می شود


مدیر پایگاه میراث جهانی باغ پهلوان پور شهرستان مهریز از آماده سازی باغ جهانی پهلوان پور برای برگزاری چهارمین جشنواره قورمه در مهریز، گفت: در این جشنواره بیش از 80 غرفه اقدام به عرضه قورمه، - ایسنا/یزد مدیر پایگاه میراث جهانی باغ پهلوان پور شهرستان مهریز از آماده سازی باغ جهانی پهلوان پور برای برگزاری چهارمین جشنواره قورمه در مهریز، گفت: در این جشنواره بیش از 80 غرفه اقدام به عرضه قورمه، سایر غذاها و نانهای سنتی مهریز می کنند.

الهام جلوداری با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره قورمه، غذاهای سنتی و نان مهریز از ساعاتی دیگر در باغ جهانی پهلوانپور، تصریح کرد: این جشنواره از امروز سه شنبه تا جمعه 26 آبان ماه از ساعت 9 الی 21 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وی با اشاره به این که در این جشنواره بیش از 80 غرفه اقدام به عرضه قورمه و غذاها و نان های سنتی مهریز می کنند، افزود: اجرای زنده هنرمندان صنایع دستی، برپایی کافه شهدا، برپایی غرفه هنرهای تجسمی کودکان و غرفه های ورزش و جوانان از دیگر بخش های این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی یزد، جلوداری تصریح کرد: به منظور حفظ سیما و منظر باغ و امکان استفاده بازدیدکنندگان از زیبایی های پاییزی باغ جهانی پهلوان پور و با عنایت به محوطه سازی ورودی باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره قورمه مهریز برگزار می شود

چهارمین جشنواره قورمه مهریز برگزار می شود