مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 01:162023-11-12اقتصادي

اخراج کارگر نمونه تبریزی 2 هفته بعد از دریافت جایزه از دست رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیرحسین اسدی، مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت  امروز در نشست خبری  جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به یک دانشجوی ارشد در بخش صنعت 12 میلیون حقوق می دهید معلوم است که به فکر مهاجرت می افتد دانشجوها در دانشگاه ویژه صنعت و کسب و کار تربیت نمی شوند.

در کدام رشته دانشگاهی به دانشجو درباره مالیات توضیح می دهند؟ اسدی گفت:  کارگر نمونه ( فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف) امروز به من پیامک زده است وقتی از دست آیت الله رییسی، رییس جمهور به عنوان کارگر  امسال لوح و جایزه گرفتم دو هفته بعد توسط مدیرعامل آن واحد صنعتی و تولیدی اخراج شدم.

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از 14 تا 17 آذر در تبریز، گفت: جایزه ملی فناوری ایران در راستای ارزیابی فناوری از دیدگاه صنعت است بر این اساس طرح های فناورانه برتر که قابلیت تجاری سازی و سرمایه گذاری داشته باشند ارائه می شود.

هدف این جایزه نگاه خاص به فناوری است که در محورهای نوجوان فناور، مدرسه فناور، دانشگاه فناور، رسانه و فیلم حامی فناور برگزار می شود و در نهایت 20 جایزه در چهار دسته در نظر گرفته شده که در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج کارگر نمونه تبریزی 2 هفته بعد از دریافت جایزه از دست رییس جمهور

اخراج کارگر نمونه تبریزی 2 هفته بعد از دریافت جایزه از دست رییس جمهور