مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-08بين الملل

نشست خبری مشترک روسیه و سوریه درباره عملیات پاسخ به حمله تروریستی حمص


روسیه و سوریه با برگزاری نشست خبری مشترک در دمشق جزییات پاسخ هماهنگ دو کشور به حمله پنجم اکتبر گروه های تروریستی به دانشکده نظامی «حمص» را تشریح کرده و از هلاکت ده ها تروریست و انهدام مقرها و پناهگاه های آنها طی حملات مشترک ارتش سوریه و روسیه خبر دادند.

- روسیه و سوریه با برگزاری نشست خبری مشترک در دمشق جزییات پاسخ هماهنگ دو کشور به حمله پنجم اکتبر گروه های تروریستی به دانشکده نظامی حمص را تشریح کرده و از هلاکت ده ها تروریست و انهدام مقرها و پناهگاه های آنها طی حملات مشترک ارتش سوریه و روسیه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وادیم کولت، معاون رییس مرکز آشتی روسیه- وابسته به وزارت دفاع روسیه - در پایگاه حمیمیم سوریه در نشست خبری مشترک سوریه و روسیه که جهت بررسی حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص و پاسخ ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسیه به آن برگزار شد، گفت: ما عمیقاً از حمله تروریستی در حمص شوکه شدیم و مطمئن هستیم که همه کسانی که در این جنایت دست داشتند، آن طور که شایسته است مجازات خواهند شد.

طبق گزارش خبرگزاری سانا ، کولیت در این نسیت خبری افزود: با همکاری ارتش سوریه، با هواپیما و توپخانه نقاط دیده بانی و مقرهای تروریست ها را هدف قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری مشترک روسیه و سوریه درباره عملیات پاسخ به حمله تروریستی حمص

نشست خبری مشترک روسیه و سوریه درباره عملیات پاسخ به حمله تروریستی حمص