مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-10سياسي

برنامه جبهه پایداری برای انتخابات مجلس این دوره


نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس معتقد است در انتخابات امسال مهم نیست چه کسانی به مجلس راه یابند و اگر مشارکت بالا باشد، همه پیروز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حسین جلالی، درباره جلسات انتخاباتی جبهه پایداری، اظهار کرد: بنده اطلاع دقیقی از جلسات و فعالیت های جبهه پایداری برای انتخابات پیش رو ندارم.

 وی توضیح داد: جبهه پایداری یک تشکیلات و یک تفکر دارد که بنده و بسیاری از افراد دیگر از لحاظ فکری وابسته به جبهه پایداری هستیم، اما عضو رسمی این تشکیلات نیستیم.

تفکر جبهه پایداری را قبول دارم، اما اطلاعی ندارم جبهه پایداری برای انتخابات مجلس دوازدهم می خواهد لیست جداگانه دهد یا خیر.

 نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط ما در انتخابات پیش رو با دوره های قبلی کاملاً متفاوت است، متذکر شد: در همه ادوار انتخابات تلاش می کردیم افراد اصلح راهی مجلس شوند، اما این بار این مساله اولویت اصلی ما نیست.

اولویت اساسی ما در انتخابات اسفند ماه حضور حداکثری مردم است و باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا مردم حضور پرشور و گسترده ای پای صندوق های رأی داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مردم پای صندوق های رأی حضور گسترده ای داشته باشند، همه ما پیروزیم، ادامه داد: در صورتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جبهه پایداری برای انتخابات مجلس این دوره

برنامه جبهه پایداری برای انتخابات مجلس این دوره