مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-01اجتماعي

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای راهپیمایی13 آبان


رییس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی هرچه باشکوه تر مراسم راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 10 آبان ماه 1402 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ در جمع خبرنگاران تمهیدات ترافیکی مراسم 13 آبان را اعلام کرد.

  سرهنگ موسوی پور گفت: به مناسبت برگزاری مراسم روز 13 آبان در شهر تهران در روز شنبه، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اقدامات لازم در راستای برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم را در دستور کار دارد.

  وی با بیان اینکه اجرای طرح از ساعت 6:30 روز شنبه 13 آبان تا خاتمه مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی در کلیه معابر پیرامون مسیر راهپیمایی و معابر منتهی به لانه جاسوسی سابق آمریکا و معابر پیرامونی ادامه خواهد داشت محدودیت های تردد در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی را اعلام کرد.

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: از ساعت 23:30 روز جمعه مورخ 12 آبان تا روز اجرای مراسم در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح محدودیت تردد اعمال می شود؛ همچنین از ساعت 7 روز شنبه مورخ 13 آبان خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع مفتح تا ولیعصر (عج) (درصورت نیاز تا تقاطع قدس – طالقانی)؛ خیابان سپهبد قرنی از میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای راهپیمایی13 آبان

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای راهپیمایی13 آبان