مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-08اقتصادي

کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی حل اختلاف کار به 20 روز


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در دولت سیزدهم با استقرار سامانه جامع روابط کار و تلاش بی وقفه کارشناسان شاهد کاهش میانگین مدت زمان رسیدگی در مراجع حل اختلاف کار بودیم برای نمونه مدت زمان رسیدگی به شکایات در سال 1399 به میزان 54 روز بوده است .

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در دولت سیزدهم با استقرار سامانه جامع روابط کار و تلاش بی وقفه کارشناسان شاهد کاهش میانگین مدت زمان رسیدگی در مراجع حل اختلاف کار بودیم برای نمونه مدت زمان رسیدگی به شکایات در سال 1399 به میزان 54 روز بوده است که این آمار در سال گذشته به 20 روز رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری امروز 17 آبان ماه در جلسه شورای اداری حوزه روابط کار اداره کل اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مصمم به پیشتازی در خدمت رسانی به جامعه هدف، بهبود عملکرد و خدمتگزاری هرچه مطلوب تر به مردم است.

وی یکی از رسالت های اصلی حوزه روابط کار را آموزش قوانین و مقررات کار خواند و افزود: افزایش تدریجی آگاهی و اطلاعات قشر کارگر و کارفرما نسبت به حق وحقوق خود و به تناسب آن مراجعه مکرر ایشان به ادارات کار جهت ثبت شکایات و پیگیری، رفته رفته کاهش ازدحام در مراجعات و کاهش حجم پرونده ها را در پی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی حل اختلاف کار به 20 روز

کاهش مدت زمان رسیدگی به دعاوی حل اختلاف کار به 20 روز