مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 07:052023-11-18اجتماعي

تأخیر در آغاز فعالیت مدارس ابتدایی خراسان شمالی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان به دلیل آلودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی و مهدکودک های استان در روز شنبه با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا شفیق جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصمیم در پی تداوم کاهش کیفیت هوا و افزایش ذرات گرد و غبار در هوای استان اتخاذ شده است و بر اساس داده های محیط زیست، آلایندگی هوا برای تمامی گروه ها خطرناک است.

وی در رابطه با فعالیت افراد که به واسطه شغلشان بیشتر در معرض گرد و غبار هستند، گفت: این افراد باید از وسایل حفاظت فردی مناسب استفاده و شهروندان نیز از ترددهای غیرضروری در سطح استان خودداری کنند.

بر اساس اطلاعات مرکز کنترل و پایش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی امروز (جمعه) شاخص کیفیت هوا در بجنورد به طور میانگین 500 و در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

براساس این گزارش در شاخص سنجش هوا وضعیت صفر تا 50 هوای پاک، 51 تا 100 هوای سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس، 151 تا 200 ناسالم برای تمام گروه های سنی، 201 تا 300 خیلی ناسالم و بیش از 300 خطرناک و بحرانی است.

آلودگی هوای مرکز خراسان شمالی تنها در یک نقطه از بجنورد قابل سنجش و اندازه گیری است و تنها ایستگاه سنجش آلودگی هوای مرکز استان در جوار اداره کل حفاظت محیط ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأخیر در آغاز فعالیت مدارس ابتدایی خراسان شمالی

تأخیر در آغاز فعالیت مدارس ابتدایی خراسان شمالی