مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 20:412023-11-11اقتصادي

رشد 4.5 درصدی ولادت در گنبدکاووس


رییس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس گفت: تعداد ولادت ها در 6 ماه اول امسال در گنبدکاووس سه هزار و 264 مورد بوده که نسبت به سال قبل در مدت مشابه 4.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جلیل گلدی امانزاده عصر امروز در دومین جلسه شورای ثبت وقایع با موضوع گنجینه مفاخر اظهارکرد: متاسفانه در 6 ماه اول امسال 60 فوتی در روستاها اتفاق افتاده است که دهیاران آن را اعلام نکردند.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: جلساتی مختلفی را با دهیاران برای توجیه این موضوع و حساسیت آن برگزار شده اما متاسفانه توجهی از سوی دهیاران به این موضوع مهم نمی شود؛ لازم است بخشداران این موضوع را به دهیاران تاکید کنند.

وی ادامه داد: در برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی شناسنامه و کارت ملی اشخاص جامانده که با توجه به برگزاری انتخابات در روزهای پایانی امسال، تقاضا می شود این مدارک هویتی به ثبت احوال ارسال شود تا در اولین فرصت تحویل صاحبان آن شود.

امانزاده گفت: ثبت تغییر نشانی و آدرس شهروندان از موضوعات مهم است که شهروندان باید ظرف مدت 20 روز نشانی و آدرس جدید خود را به ثبت احوال اعلام کنند.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: در شهریورماه امسال 257 مورد و در مهرماه امسال 167 مورد تغییر نشانی در ثبت احوال به ثبت رسیده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4.5 درصدی ولادت در گنبدکاووس

رشد 4.5 درصدی ولادت در گنبدکاووس