مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-09ورزشي

عصرهای فعال در مدارس استان سمنان راه اندازی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از پیش بینی عصرهای فعال در مدارس این استان خبر داد و گفت: مدارس در نوبت عصر هم فعال باشند و در قالب فعالیت های ورزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز در نشست همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر نماینده ولی فقیه استان سمنان برگزار شد، ضمن شکرگزاری از خالق متعال برای قرار گرفتن در مسیر تعلیم و تربیت و خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان در سنگر علم و دانش اظهار کرد: هدف ما این است که انسان تحصیل کرده با تعهد، انسان فرهیخته و شهروند به معنی واقعی، تحویل جامعه دهیم.

وی از امام جمعه سمنان در جایگاه پدر معنوی استان و استاندار سمنان به عنوان پدر اجرایی استان، خواست تا با حمایت همه جانبه خود پیگیر مصوبات قابل اجرا در آموزش و پرورش باشند و آن را به مرحله عملیاتی برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن قدردانی از امام جمعه سمنان با بیان اینکه پرورش اولویت اصلی ما است، افزود: تربیت بصری اردوی راهیان نور و حتی تربیت لسانی راویان آن، اثرگذار است.

وزیری با اشاره به هزینه هشت و نیم میلیارد تومانی در حوزه تعلیم و تربیت، تأکید کرد: هزینه در این بخش در واقع سرمایه گذاری برای آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصرهای فعال در مدارس استان سمنان راه اندازی می شود

عصرهای فعال در مدارس استان سمنان راه اندازی می شود