مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-19سياسي

بررسی موضوعات قاچاق سوخت و امنیت کویر در نشست مدیران دادگستری استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت السلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان گفت: در راستای اصل علنی بودن دادرسی و عدم ایجاد مانع برای حضور افراد در جلسات رسیدگی، - رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری دادگاه های الکترونیک برخط در دادگستری استان کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، حجت السلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان گفت: در راستای اصل علنی بودن دادرسی و عدم ایجاد مانع برای حضور افراد در جلسات رسیدگی، دادگستری کل استان کرمان برگزاری جلسات دادگاه ها بصورت برخط را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ضمن اشاره به اینکه دادگاه های الکترونیک موجب اعتماد بیشتر مردم به سیستم قضایی می گردد اظهار داشت: یکی از راهکار های مهم افزایش سرعت و سهولت انجام خدمات قضایی برگزاری دادگاه های برخط است که در راستای حداقل حضور فیزیکی شهروندان وجلوگیری از اطاله دادرسی برگزار می شود.

 حجت السلام حمیدی افزود: موضوع بسیار مهمی که در سند تحول قضایی نیز بر آن تاکید شده است بهره گیری از فناوری های نوین و روز دنیا است اما متاسفانه دادرسی های الکترونیک بین دادگستری استان کرمان با مددجویان زندان های استان 86 درصد است که لازم است تمام جلسات رسیدگی زندانیان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موضوعات قاچاق سوخت و امنیت کویر در نشست مدیران دادگستری استان کرمان

بررسی موضوعات قاچاق سوخت و امنیت کویر در نشست مدیران دادگستری استان کرمان