مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-19بين الملل

رضایت یک درصدی مردم آمریکا از نظام سیاسی کشورشان


نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد فقط یک درصد از رای دهندگان این کشور از وضعیت نظام سیاسی خود راضی بوده و مابقی در درجات مختلف منتقدان سرسخت این نظام محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فقط یک درصد از مردم آمریکا نظام سیاسی کشورشان را در حد بسیار عالی می بینند، این در حالی است که 33 درصدشان نظام سیاسی کشور خود را شکست خورده دانسته و 29درصد دیگر هم آن را نظامی نامطلوب می بینند.

اگرچه هنوز یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا فرصت باقی مانده است، با این حال آخرین نتایج نظرسنجی های انجام گرفته شده نشان می دهد، اکثریت رای دهندگان آمریکایی از همین حالا نگران رقابت مجدد جو بایدن و دونالد ترامپ در جریان انتخابات سال 2024هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک شبکه خبری، بر اساس یک نظرسنجی جدید انجام گرفته در واشنگتن، رای دهندگان آمریکایی در تمامی احزاب سیاسی در حال حاضر با ترس و نگرانی به انتخابات سال آینده این کشور تحت تاثیر رقابت دوباره بایدن و ترامپ نگاه می کنند.

در جریان این نظرسنجی از رای دهندگان خواسته شده تا احساسات خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا ابراز کنند.

ترس، دلسردی، ناآرامی، بدبینی و عدم داشتن شور و هیجان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جمله مواردی بوده است که از سوی شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت یک درصدی مردم آمریکا از نظام سیاسی کشورشان

رضایت یک درصدی مردم آمریکا از نظام سیاسی کشورشان