مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-20سياسي

تذکر دادستان به شهردار و شورای شهر ایلام


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهرداری در خصوص بهسازی و ایمن سازی نقاط حادثه ساز استان پذیرفتنی نیست.

-   رضا امیری مقدم معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، صبح دوشنبه 29 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، صبح امروز به همراه تعدادی از کارشناسان دادگستری و مهندسان حوزه خدمات شهری از تعدادی از محله های سیل زده شهر ایلام بازدید و به بررسی خسارات اولیه سیل در این مناطق پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در بازدید قبل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص وضعیت نامناسب سیل بندهای هسته مرکزی و بالادست شهر ایلام، وضعیت نامناسب برخی گذرها و معابر شهر ایلام تذکرات لازم صادر شده است، افزود: در آن زمان دستور قضایی لازم به شهرداری ایلام در خصوص بهسازی و ایمن سازی هرچه سریعتر این نقاط حادثه ساز صادر شده و کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهری پذیرفتنی نیست.

امیری مقدم افزود: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، چنانچه مسئولان شهرداری و شورای اسلامی این شهر در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی شهر ایلام و رفع مشکلات حال حاضر اقدام نکنند، مطابق قانون 576 علیه آنان اعلام جرم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر دادستان به شهردار و شورای شهر ایلام

تذکر دادستان به شهردار و شورای شهر ایلام