مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-11بين الملل

کره شمالی: دوستی پیونگ یانگ با روسیه باز هم تقویت خواهد شد


وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه ای تاکید کرد که دوستی روسیه و کره شمالی در آینده باز هم تقویت خواهد شد و ایالات متحده در صورت تلاش برای برهم زدن ثبات در این منطقه با «پاسخی قدرتمند و هماهنگ» روبرو خواهد شد.

- وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه ای تاکید کرد که دوستی روسیه و کره شمالی در آینده باز هم تقویت خواهد شد و ایالات متحده در صورت تلاش برای برهم زدن ثبات در این منطقه با پاسخی قدرتمند و هماهنگ روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه وزارت خارجه کره شمالی که خبرگزاری کی سی ان ای منتشر کرد، آمده است: روابط دوستی و همکاری بین دو کشور جمهوری خلق کره و روسیه که برای استقلال، صلح و دوستی تلاش می کنند، مستحکم شده و توسعه خواهد یافت و هرگونه تلاش ایالات متحده و اقمار آن برای برهم زدن صلح و ثبات در شبه جزیره کره و در این منطقه با پاسخی قدرتمند و هماهنگ از سوی کشورهای مستقل و دارای حاکمیت مواجه خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که دولت آمریکا باید به واقعیت های جدید روابط کره و روسیه عادت کند.

کره شمالی پیشتر هم گفته بود اقدام این کشور جهت گسترش روابط با روسیه اراده ثابت پیونگ یانگ را نشان می دهد و همچنین ضمن انتقاد از محکومیت اخیر ایالات متحده درباره ارسال تسلیحات پیونگ یانگ به مسکو این ادعا را سیاسی و تحریف شده خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: دوستی پیونگ یانگ با روسیه باز هم تقویت خواهد شد

کره شمالی: دوستی پیونگ یانگ با روسیه باز هم تقویت خواهد شد