مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-28سياسي

110 پروژه جدید درمانی بزودی به اتمام می رسد


معاونین وزارت بهداشت در جلسه با مخبر از اتمام 110 پروژه جدید با 410 هزار مترمربع فضای درمانی و 4800 تخت بیمارستانی جدید خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه محمد مخبر معاون اول رییس جمهور با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شورای معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور در این جلسه با قدردانی از تلاش ها، خدمات و ایثارگری های این وزارتخانه در مبارزه با بیماری کرونا در دولت سیزدهم تاکید کرد: کادر درمان کشور با روحیه بسیجی و جهادی در مبارزه با بیماری کرونا در حوزه درمان و واکسیناسیون حیاتی دوباره به کشور به ویژه در حوزه اقتصاد و اشتغال بخشیدند.

وی با اشاره به آمار بالای فوتی های کرونا به میزان 750 نفر در روز و کمبود دارو و همچنین عدم پوشش سراسری واکسیناسیون در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم، ادامه داد: دولت مردمی توانست با اراده راسخ و کمک و همراهی مردم علاوه بر واکسیناسیون سراسری میزان فوتی های کرونا را به صفر برساند و گرد مرگ را از چهره کشور پاک کند.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: دوران شیوع کرونا برای نظام سلامت کشور مقطعی تاریخ ساز بود که توانست در حوزه ارتقا تجربیات درمانی و حاکمیت فرهنگ ایثار و جهاد، کشور را تا دهه های آینده بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 پروژه جدید درمانی بزودی به اتمام می رسد

110 پروژه جدید درمانی بزودی به اتمام می رسد