مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-13اقتصادي

90 درصد ماشین آلات و دستگاه های نمک پاش استان مرکزی اورهال شده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از آمادگی برای اجرای طرح زمستانی خبر داد و گفت: 90 درصد ماشین آلات نمک پاش استان اورهال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امروز نشست طرح راهداری زمستانی با هدف ارتقای هم افزایی، هماهنگی و آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در فصل زمستان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه مهرداد جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی هدف از این نشست را تعامل بیشتر با پلیس راه و اولویت بندی مشترک در راستای رفع مشکلات و جلوگیری از راهبندان بر اثر بارش برف و کولاک برشمرد و اظهار کرد: نیاز است تا قبل از شروع بارندگی ها هماهنگی لازم با دستگاه های مختلف و همچنین دهیاری ها برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود به عمل آید تا بتوان در کمترین زمان ممکن بیشترین خدمات رسانی انجام داد.

وی با تأکید بر لزوم خدمت رسانی با تمام ظرفیت افزود: آماده سازی راهدارخانه ها، رصد و پایش بیش از پیش سامانه های توزین در حال حرکت توسط پلیس راه به منظور جلوگیری از حمل بار با تناژ اضافه و بدون بارنامه، تسریع در روند ایمن سازی راه ها، آمادگی صددرصدی راهبران و حضور پررنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد ماشین آلات و دستگاه های نمک پاش استان مرکزی اورهال شده است

90 درصد ماشین آلات و دستگاه های نمک پاش استان مرکزی اورهال شده است