مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:312023-10-30سياسي

رییسی: محکومیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دستاورد مهمی بود


رییسی با اشاره به حمایت همه مسلمانان و انسان های آزاده از مظلومیت مردم فلسطین، رای مثبت کشورها را به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با وجود تهدیدها و تطمیع های گسترده نظام سلطه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با تاکید بر حمایت همه مسلمانان و انسان های آزاده از مظلومیت مردم فلسطین تصریح کرد: تلاش برای برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی گامی دیگر در راستای تلاش برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی است که تا حصول نتیجه باید ادامه یابد.

در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد، وزیر امور خارجه گزارشی جامع از آخرین اوضاع غزه و نیز اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای تسریع در توقف جنایات رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

حسین امیر عبداللهیان از عملیات طوفان الاقصی به عنوان ضربه کاری نظامی، امنیتی و سیاسی فلسطینیان تحت محاصره نوار غزه به رژیم صهیونیستی یاد و خاطرنشان کرد: تاثیرات این ضربه به حدی است که برخی محافل آمریکایی آن را فروپاشی امنیتی و سیاسی این رژیم توصیف کردند.

وزیر امور خارجه افزود: با وجود تقلای ماشین جنگی رژیم صهیونیستی با مدیریت سیاسی، رسانه ای و امنیتی آمریکا برای اعاده حیثیت از دست رفته، ابتکار عمل در میدان همچنان در اختیار مجاهدین جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: محکومیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دستاورد مهمی بود

رییسی: محکومیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دستاورد مهمی بود