مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-20حوادث

عوامل نزاع دسته جمعی در جعفرآبادمغان دستگیر شدند


رییس دادگاه عمومی جعفرآبادمغان از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی اخیر خبر داد و گفت: جعفرآباد جای نزاع دسته جمعی نیست و دستگاه قضایی در مقابل مخلان امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

- نادر پورمهدی، رییس دادگاه عمومی جعفرآبادمغان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جعفرآباد اظهار کرد: درگیری و نزاع دسته جمعی در مرکز شهرحوادث تلخی بودند که طی روزهای اخیر در جعفرآباد اتفاق افتاد.

وی افزود: متاسفانه خبرهای این حوادث زشت و ناخوشایند در بین اهالی پخش شد که بازتاب های منفی بسیاری داشت و حس ناامنی را به شهروندان القا می کرد.

رییس دادگاه عمومی جعفرآباد مغان تصریح کرد: براین اساس، به سرعت به ضابطین دستگاه قضایی دستور داده شد تا شناسایی و دستگیر این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه تشریح کرد: با جدیت ضابطین دستگاه قضایی، تمام این افراد که آسایش شهروندان را برهم زده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

برخورد جدی با مخلان امنیت و آسایش مردم انجام می گیرد پورمهدی برخورد دستگاه قضایی با چنین افرادی را سخت و عبرت آموز توصیف کرد و گفت: مخلان امنیت بدانند که دستگاه قضایی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهدکرد و با برهم زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل نزاع دسته جمعی در جعفرآبادمغان دستگیر شدند

عوامل نزاع دسته جمعی در جعفرآبادمغان دستگیر شدند