مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-21پزشكي

کلینیک ناباروری اسفراین آماده مراجعه زوج های نابارور


رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از آمادگی کلینیک ناباروری این شهرستان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: با پیگیری های حوزه سلامت، ارائه خدمات ویژه ناباروری برای زوج های نابارور در دسترس و راحت شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از آمادگی کلینیک ناباروری این شهرستان برای ارائه خدمات خبر داد و گفت: با پیگیری های حوزه سلامت، ارائه خدمات ویژه ناباروری برای زوج های نابارور در دسترس و راحت شد.

طاهره توفیقیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به راه اندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح 2 بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین اظهار کرد: این کلینیک که در راستای اجرای ماده 41 قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده راه اندازی شد، با ارائه خدمات به اولین زوج، فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

به گفته وی، ارزیابی زوج های نابارور، انجام آزمایش ها و بررسی های پاراکلینیکی و خدمات IUI از جمله خدمات این مرکز است که در کنار خدمات سونوگرافی و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ارائه می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه متخصص، تیم مامایی و آزمایشگاهی این مجموعه دوره های تخصصی ناباروری را گذرانده اند افزود: زوجین شناسایی شده می توانند از مراکز بهداشتی، درمانی و بخش خصوصی به این کلینیک مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک ناباروری اسفراین آماده مراجعه زوج های نابارور

کلینیک ناباروری اسفراین آماده مراجعه زوج های نابارور