مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-29ورزشي

کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان: به دنبال سومین قهرمانی پیاپی در لیگ هستم


کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مورد شرایط حضور در این تیم گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان با حضور هفت تیم فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن، مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شد.

نمایندگان اصفهان در هفته نخست یک برد و یک باخت در کارنامه خود ثبت کردند؛ ذوب آهن در یزد با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم هوران شد، سپاهانی ها در تهران با نتیجه 3 بر صفر از سد پیکان گذشتند.

  سمانه سیاوشی، کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان که متولد سال 72 در اصفهان و اصالتا بختیاری است در گفت و گو با خبرنگار فارس از حضور در سپاهان، اهداف این تیم برای فصل جاری، وضعیت والیبال اصفهان و چالش های ورزش بانوان سخن گفته است که در ادامه این گفت و گو را با هم می خوانیم.

چرا والیبال را انتخاب کردید؟ معمولا هر ورزشکاری ورزش را از دوران تحصیل و مدرسه ها آغاز کرده است، من در دوران دبستان چند انتخاب داشتم  ابتدا سراغ بدمینتون رفتم و حتی موفق به کسب 2 مدال هم شدم، هر چه جلو تر رفتم احساس کردم به ورزش های تیمی علاقه بیشتری دارم و به خاطر قد بلندی که داشتم، معلم ورزش ما این پیشنهاد را به من داد تا والیبال را انتخاب کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان: به دنبال سومین قهرمانی پیاپی در لیگ هستم

کاپیتان تیم والیبال بانوان سپاهان: به دنبال سومین قهرمانی پیاپی در لیگ هستم