مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:352023-11-18پزشكي

پیش بینی مرگ ناگهانی قلبی به کمک هوش مصنوعی


محققان از هوش مصنوعی برای ساخت مدل های سلامت شخصی سازی شده استفاده کردند که می تواند خطر مرگ ناگهانی قلبی هر فرد را اندازه گیری کند.

- در اولین کارآزمایی در دنیای واقعی از ابزار هوش مصنوعی، مشخص شد که این ابزار، درمان را برای 45 درصد از بیماران بهبود می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فناوری هوش مصنوعی به طور بالقوه می تواند جان هزاران فرد مبتلا به درد قفسه سینه را نجات دهد؛ کسانی که ممکن است به عنوان فرد در معرض خطر حمله قلبی شناسایی نشده باشند و درمان مناسب برای کاهش خطر دریافت نکنند.

با توجه به مقرون به صرفه بودن این فناوری، محققان امیدوارند که بتواند مدیریت بیمارانی را که برای بررسی درد قفسه سینه ارجاع می شوند را تغییر دهند.

بر اساس نتایج تحقیقاتی که می تواند حرکتی جدید به سمت پیشگیری و استراتژی های بهداشت جهانی ارائه دهد، پیش بینی مرگ ناگهانی قلبی و شاید حتی پرداختن به خطری که یک فرد را تهدید می کند برای جلوگیری از مرگ در آینده، از طریق هوش مصنوعی (AI) امکان پذیر باشد.

در این پژوهش، تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی قادر به شناسایی افرادی بود که بیش از 90 درصد در معرض خطر مرگ ناگهانی بودند و بیش از یک چهارم موارد مرگ ناگهانی قلبی را نشان می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مرگ ناگهانی قلبی به کمک هوش مصنوعی

پیش بینی مرگ ناگهانی قلبی به کمک هوش مصنوعی