مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-06اقتصادي

پایانه شرق دی امسال افتتاح می شود


رییس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه پایانه شرق دی سال جاری افتتاح می شود، گفت: 200 میلیارد تومان بودجه به پروژه تا پایان هفته تزریق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، جلسه کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با موضوع آخرین وضعیت پایانه شرق و اهم اقدامات انجام گرفته در این پایانه با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ،لطف الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران، علیمردانی مدیرعامل سازمان پایانه ها  و مسئولان مترو برگزار شد.

در ابتدای این جلسه یوسفی مدیر پروژه پایانه شرق گفت: در فاز اول پروژه 34 درصد، در بخش تجهیزات 22 درصد و در بخش سالن اصلی پایانه شرق  28 درصد پیشرفت داشته ایم که حدودا 50٪ از برنامه عقب هستیم.

وی ادامه داد: اگر مطابق با این روند پیش رویم پایانه در اردیبهشت ماه سال آینده    به بهره برداری می رسد و اگر با کار فشرده اقدامات خود را انجام دهیم می توانیم در  اسفند ماه پایانه شرق را تکمیل کنیم.

    مدیر پروژه پایانه شرق با اشاره به بودجه این پروژه گفت: تاکنون 124 میلیارد تومان در پروژه هزینه شده  است و  65 میلیارد تومان نیز تعهد ایجاد کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه شرق دی امسال افتتاح می شود

پایانه شرق دی امسال افتتاح می شود