مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-11فرهنگي

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام معرفی شدند


سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام با معرفی برگزیدگان پایان یافت و در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان ایلام 1402 هیئت داوران در بخش های صحنه ای و خیابانی برگزیدگان خود را معرفی کردند.

- تقدیر: هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به گروه موسیقی نمایش رویایی برای نفت کش ها تقدیم کرد برگزیده موسیقی: هیئت داوران جایزه خود را شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به خانم مهسا لطفی برای نمایش قندخون تقدیم کرد طراحی لباس: هیئت داوران با اهدا لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی از خانم زهرا باقری برای نمایش کنت دراکولا تقدیر به عمل آورد.

طراحی صحنه: هیئت داوران در این بخش دو تقدیر و یک برگزیده دارد: تقدیر: لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک اهدا می شود به علیرضا مرادی و سروش سلطانی برای نمایش قندخون و علی اصغر پورقهرمان برای نمایش رقص بلوط ها در باد، برف و باران .

رتبه برگزیده: هیئت داوران با اهدا دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی از خانم افسانه محمدی برای نمایش رویایی برای نفت کش ها تقدیر به عمل آورد بازیگری: هیئت داوران در این بخش از بازیگران کودک و نوجوان فعال در این عرصه با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام معرفی شدند

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام معرفی شدند