مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21اقتصادي

کاروانسراها فرصتی بی نظیر برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری


مدیرکل سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احیا و آماده سازی کاروانسراها را فرصتی بی نظیر برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری برشمرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احیا و آماده سازی کاروانسراها را فرصتی بی نظیر برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری برشمرد.

احمد تجری 30 آبان ماه در سفر یک روزه به خراسان رضوی به منظور شرکت در مراسم معرفی فرصت سرمایه گذاری کاروانسرای تاریخی فریمان که در محل این کاروانسرای مرمت شده برگزار شد، اظهار کرد: احیا و آماده سازی کاروانسراها فرصتی بی نظیر برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری و به تبع آن توسعه گردشگری داخلی به ویژه در شهرستان تاریخی فریمان است.

وی اظهار کرد: قدمت کاروانسرای تاریخی فریمان به اواخر دوره صفویه و اوایل قاجاریه بر می گردد و توسط شهرداری فریمان مالک این اثر تاریخی، مرمت شده است.

مدیرکل سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: این کاروانسرا در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و زیربنای 3000 مترمربع بوده و حجم سرمایه گذاری برای مرمت، تجهیز و بهره برداری 500 میلیارد ریال پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسراها فرصتی بی نظیر برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری

کاروانسراها فرصتی بی نظیر برای توسعه سرمایه گذاری گردشگری