مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-13حوادث

آدم کشی راننده آژانس برای 20 هزار تومان!


راننده تاکسی تلفنی که 4 سال قبل یکی از مسافرانش را برای طلب 20هزار تومانی به قتل رسانده بود پس از 4 سال زندگی مخفیانه هنگامی در یکی از روستاهای اطراف چناران دستگیر شد که مشغول چرای گوسفندان بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح هشتم دی سال1398 ،راننده39ساله پراید که در یکی از شرکت های تاکسی تلفنی کار می کرد برای دریافت طلب20هزار تومانی خود به در منزل یکی از مسافران همیشگی اش رفت.

هنوز عقربه های ساعت به 7صبح نرسیده بود که راننده عصبانی زنگ منزل مهندس جوان را به صدا درآورد و با لحن پرخاشگرانه ای از مسافر خودش خواست تا باقی مانده کرایه مسافرت های درون شهری را که20هزار تومان بود به وی بپردازد!در این هنگام سعید(مسافر32ساله)که از رفتار راننده تاکسی تلفنی دلگیر شده بود با او به مشاجره پرداخت.

طولی نکشید که این درگیری لفظی بالا گرفت و ناگهان راننده39ساله کاردی با دسته زردرنگ را بیرون کشید و تهدید کرد که اگر همین الان پولم را ندهی با همین چاقو تو را می زنم!مهندس جوان هم که هیچ گاه تصور نمی کرد او تهدیدش را عملی کند درحالی که مقابلش ایستاده بود، گفت: اگر جرئت داری،بزن! با این جمله شعله خشم راننده زبانه کشید و دریک لحظه تیغه سرد کارد را به گونه ای بر قفسه سینه مهندس جوان فرود آورد که تیغه آن لابه لای استخوان های او شکست و خون آلود نقش بر زمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم کشی راننده آژانس برای 20 هزار تومان!

آدم کشی راننده آژانس برای 20 هزار تومان!