مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-21سياسي

نخستین رویداد ملی عمران روستا جهادگران بسیجی آغاز شد


 آیین افتتاحیه نخستین رویداد ملی عمران روستا و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سراسر کشور به میزبانی شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس  آیین افتتاحیه نخستین رویداد ملی عمران روستا و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سراسر کشور به میزبانی شیراز برگزار شد.

آیین افتتاحیه نخستین رویداد ملی عمران روستا و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سراسر کشور امروز، 30 آبان به میزبانی شیراز برگزار شد که جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط ویدیویی این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: با تأمل در فرمایشات رهبر معظم انقلاب رفع مشکلات محرومان یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و بسیج به عنوان پاره تن مردم و حلال مشکلات در این راستا گام بر می دارد.

سردار سید قاسم قریشی تأکید کرد: بسیجیان در پاسخ به این ندای رهبر، با تشکیل گروه های جهادی در این راه گام برمی دارند و این رویداد نیز در همین راستا برگزار می شود.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی و بسیجیان در کشور، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در رده های برتر علمی و تکنولوژی جهان ایستاده است اما دشمن با فشار و تحریم های زیاد می خواهد مردم حلاوت دستاوردها را درک نکنند و قطعاً کار جهادی بسیجیان از اجرای این نقشه دشمن جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد ملی عمران روستا جهادگران بسیجی آغاز شد

نخستین رویداد ملی عمران روستا جهادگران بسیجی آغاز شد