مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-26حوادث

انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج


با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز، اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به 30 فقره سرقت اعتراف کردند .

- ایسنا/البرز با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز، اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به 30 فقره سرقت اعتراف کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق غربی شهر کرج ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دو نفر از متهمان سابقه حوزه سرقت خودرو شناسایی شدند، افزود: در ادامه با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد مشخص شد که متهمان پس از سرقت خودروهای مدل بالا از طریق جابجا کردن کامپیوتر خودروها و تعریف کد جدید، خودروها را به دو مالخر در استان آذربایجان شرقی جهت سندنمره کردن می فرستادند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در ادامه با هماهنگی اکیپی از ماموران به شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان موفق به دستگیری دو مالخر در این زمینه شدند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها هشت دستکاه خودروی سرقتی و چندین لاشه خودرو کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج

انهدام یک باند سرقت خودرو در کرج