مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-18اقتصادي

تولید 225 میلیون انواع گل زینتی در محلات


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات گفت: در شش ماه نخست سال جاری حدود 225 میلیون انواع گل های زینتی در شهرستان محلات تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات گفت: در شش ماه نخست سال جاری حدود 225 میلیون انواع گل های زینتی در شهرستان محلات تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است.

عباس ارشدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نیمه ابتدایی سال جاری 60 میلیون شاخه انواع گل شاخه بریده، 25 میلیون عدد انواع گل گلدانی، 45 میلیون اصله درخت و درختچه زینتی و 80 میلیون بوته انواع گل های فصلی و نشایی توسط فعالان صنعت گل و گیاه در شهرستان محلات تولید شده است.

وی محلات را یکی از شهرستان های شاخص کشور در تولید گل و گیاهان زینتی دانست و ادامه داد: محلات رتبه نخست کشور در تولید گل های فصلی و نشایی، رتبه دوم کشور در تولید گل های شاخه بریده و رتبه سوم کشور در تولید گل های گلدانی را به خود اختصاص داده است.

ارشدی افزود: در این مدت برای صادرات 264 هزار گل مختلف، از طریق مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، گواهی بهداشتی صادر شده است.

کشورهای روسیه، عراق و امارات هدف این محموله های صادراتی بوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هزار بهره بردار در سطح 1027 هکتار شامل 608 هکتار فضای باز و 419 فضای گلخانه ای در صنعت گل و گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 225 میلیون انواع گل زینتی در محلات

تولید 225 میلیون انواع گل زینتی در محلات