مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-30اقتصادي

20 درصد تاکسی های یزد غیرفعال هستند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به غیرفعال بودن 20 درصد از تاکسی های این شهر، از وجود تاکسی هایی با عمر تقریباً 30 ساله در یزد خبر داد و اعلام کرد: - ایسنا/یزد رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به غیرفعال بودن 20 درصد از تاکسی های این شهر، از وجود تاکسی هایی با عمر تقریباً 30 ساله در یزد خبر داد و اعلام کرد: 250 تاکسی شهر یزد امسال نوسازی خواهد شد.

مهدی فعالی با اشاره به این که در سال گذشته نوسازی 250 تاکسی انجام شده است، گفت: با توجه به این که تعداد تمام تاکسی های شهر یزد 533 هزار عدد است تاکنون نوسازی یک ششم تاکسی های یزد در سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان این که نوسازی تاکسی های شهر در سال جاری همچنان ادامه دارد، گفت: در سال جاری نیز نوسازی 250 تاکسی دیگر در حال انجام است و این نوسازی با اعطای وام کم بهره صورت می پذیرد.

فعالی عنوان کرد: با این اتفاق نزدیک به 33 درصد تاکسی های سطح شهر یزد نیز نوسازی خواهند شد و میانگین عمر تاکسی ها به زیر 10 سال خواهد آمد.

وی افزود: با توجه به این که فرسودگی ماشین های سواری 10 ساله است بنابراین عمر تاکسی های سطح شهر به میزان قابل قبولی خواهد رسید.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با بیان این که برنامه این سازمان تا سال 1404 کاهش میانگین عمر تاکسی های یزد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد تاکسی های یزد غیرفعال هستند

20 درصد تاکسی های یزد غیرفعال هستند