مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-28اجتماعي

دادستان دنا در کنار محیط بانان و هشدار به شکارچیان


با همه توان در کنار محیط بانان دنا هستیم و از همین جا به شکارچیان هشدار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، دادستان دنا در بازدید از  پاسگاه محیط بانی میمند  وضعیت منطقه را بررسی و از نزدیک با کارکنان این پاسگاه گفت وگو کرد.

افشین دادستان دنا با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست وظیفه همگانی است گفت: حفاظت از محیط زیست در قرن بیست و یکم به عنوان یکی از هشت هدف توسعه هزاره و یکی از سه پایه توسعه پایدار شناخته می شود و حفاظت از محیط زیست دنا وظیفه شرعی و عرفی تک تک ما ساکنین این کشور و استان است چه آنانی که در شهرها زندگی می کنند و چه افرادی که در روستاها و به عبارتی در دامنه های دنا زندگی می کنند.

افشین اظهار داشت: روی کاغذ محافظت از محیط زیست بر عهده سازمان حفاظت از محیط زیست است و این سازمان باید از اکوسیستم طبیعی کشور محافظت کرده و از ایجاد اثرات سوء در آن پیشگیری کند و در این بین  تک تک اعضای یک جامعه با کمک هم و با جلوگیری از ورود آلودگی و تخریب محیط زیست جهت توسعه شهر و ساخت و ساز، می توانند سازمان محیط زیست را در انجام این مسئولیت خطیر یاری کنند.

افشین گفت: عملکرد پارک ملی دنا در چند ماه گذشته با رصد و دستگیری شکارچیان متخلف بسیار بالا رفته است و این مهم نشان از هوشیاری و پای کار بودن عوامل پارک ملی دنا می باشد که جای بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان دنا در کنار محیط بانان و هشدار به شکارچیان

دادستان دنا در کنار محیط بانان و هشدار به شکارچیان