مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04سياسي

درخواست های مردمی سفر رییس جمهور در کوتاهترین زمان رسیدگی می شود


نماینده تام الاختیار وزیر علوم گفت: طی سه روز گذشته بیش از 100 کارمند، دانشجو و اعضای هیات علمی به میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان مراجعه کردند که در کوتاهترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می شود.

- ایسنا/کردستان نماینده تام الاختیار وزیر علوم گفت: طی سه روز گذشته بیش از 100 کارمند، دانشجو و اعضای هیات علمی به میز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در دانشگاه کردستان مراجعه کردند که در کوتاهترین زمان رسیدگی و پاسخ داده می شود.

علی اصغر طیبی روز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از روز چهارشنبه به مدت سه روز از ساعت هشت صبح تا ساعت 18 میز ارتباطات مردمی در دانشگاه کردستان دایر شد.

وی هدف از برپایی این میز را رسیدگی به درخواست متقاضیان و تسریع در روند پاسخگویی به درخواست ها اعلام کرد و افزود: از طریق میز ارتباطات مردمی چهار ماهیت موضوعی درخواست، شکایات، گزارش های مردمی و ایده و نظر ارجاع داده می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر علوم ادامه داد: با توجه به نگاه دولت سیزدهم و شعار دولت مبنی بر مردمی بودن، هدف این است که درخواست ها در کوتاه ترین زمان ممکن و در بازه زمانی 15 روزه رسیدگی و مشکلات مراجعین حل شود.

طیبی در رابطه با روند پیگیری کار هم گفت: پس از مراجعه متقاضیان به میز ارتباطات مردمی، درخواست ها توسط مدیر ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های مردمی سفر رییس جمهور در کوتاهترین زمان رسیدگی می شود

درخواست های مردمی سفر رییس جمهور در کوتاهترین زمان رسیدگی می شود