مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 05:552023-11-09ورزشي

توافق فدراسیون بوکس با رینالدو فوتس کوبایی


فدراسیون بوکس کشورمان با رینالدو فوتس مربی کوبایی به توافق رسیده و هفته آینده این مربی خارجی به تهران سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس کشورمان روز سه شنبه 27 تیرماه سال 1402 برگزار شد و سید روح الله حسینی با کسب 45 رای به عنوان رییس چهار سال آینده فدراسیون بوکس انتخاب شد.

پس از آغاز ریاست روح الله حسینی در فدراسیون بوکس، بخاطر نزدیک بودن آغاز نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، کمیته فنی فدراسیون حسین نهرودی را به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان انتخاب کرد تا تیم ملی برای حضور در هانگژو با سرمربی حضور داشته باشد و در همان مقطع اعلام شد که قرار است به زودی یک مربی خارجی هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده بگیرد.

حالا پس از نتایج ضعیفی که تیم ملی بوکس کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو رقم زد، مسوولان فدراسیون بلافاصله به وعده انتخاباتی خود عمل کردند و حالا خبرها حاکی از آن است که فدراسیون بوکس با یک مربی کوبایی به توافقات اولیه رسیده است.

طبق اخبار رسیده از منابع معتبر، مسئولان فدراسیون بوکس با رینالدو فوتس مربی کوبایی به توافقات اولیه رسیده اند و این مربی خارجی قرار است روز سه شنبه 23 آبان ماه برای رسیدن به توافق نهایی به تهران سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق فدراسیون بوکس با رینالدو فوتس کوبایی

توافق فدراسیون بوکس با رینالدو فوتس کوبایی