مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-25اقتصادي

بیش از 1060 مؤسسه طرف قرارداد بیمه سلامت لرستان است


سال گذشته 750 مؤسسه طرف قرارداد داشتیم که با رایزنی های انجام شده در حال حاضر بیش از 1060 مؤسسه طرف قرارداد بیمه سلامت است که علاوه بر مراکز دولتی، - ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: سال گذشته 750 مؤسسه طرف قرارداد داشتیم که با رایزنی های انجام شده در حال حاضر بیش از 1060 مؤسسه طرف قرارداد بیمه سلامت است که علاوه بر مراکز دولتی، مراکز خصوصی را نیز پای کار آوردیم تا بیماران از خدمات بیمه بهره مند شوند.

محسن اسدبیگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مراکز شهری لرستان حق سرانه افرادی که جزو دهک یک تا پنج هستند از سوی دولت پرداخت می شود و این افراد به صورت رایگان بیمه شدند و از خدمات مراکز بهداشتی، درمانی، مطب ها و بیمارستان ها استفاده می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: سال گذشته 750 مؤسسه طرف قرارداد داشتیم که با رایزنی های انجام شده در حال حاضر بیش از 1060 مؤسسه طرف قرارداد بیمه سلامت است که علاوه بر مراکز دولتی، مراکز خصوصی را نیز پای کار آوردیم تا بیماران از خدمات بیمه بهره مند شوند.

اسدبیگی گفت: همچنین برای افراد کم توان و معلول نیز 50 خدمت همچون گفتاردرمانی، بینایی سنجی، کاردرمانی، فیزیوتراپی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1060 مؤسسه طرف قرارداد بیمه سلامت لرستان است

بیش از 1060 مؤسسه طرف قرارداد بیمه سلامت لرستان است