مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:212023-11-03سياسي

جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به مردم به رعایت تقوای الهی اظهارکرد: 13 آبان یک روز تاریخی و تاریخ ساز در تقویم ایران و جهان است.

وی در ادامه افزود: در 13 آبان 3 مناسبت ضد آمریکایی وجود دارد، مناسبت اول مربوط به 13 آبان 1343 است که امام عظیم الشأن به لایحه ننگین کاپیتولاسیون اعتراض کرده و در نتیجه امام را تبعید کردند.

امام جمعه پاکدشت واقعه دوم را مرتبط به سال 57 دانست و گفت: در آن ایام دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران اعتراض کرده که در نهایت منجر به شهادت رسیدن عده زیادی از آنها و مجروح شدن صدها دانش آموز شد.

حجت الاسلام جوکار درباره واقعه سوم در روز 13 آبان بیان داشت: در سال 1357 توسط دانشجویان پیروان خط امام لانه جاسوسی آمریکا در تهران تسخیر شد.

وی در رابطه با کپیتولاسیون گفت: این لایحه مصونیت قضایی برای استعمارگر در مقابل کشور استعمار زده ایجاد کرده و این یک طرح و برنامه برای استعمارگری توسط استعمارگران است.

امام جمعه پاکدشت در ادامه افزود: این شرایط مختص به ایران نبونده و نمونه های فراوان آن در جهان دیده می شود، استعمارگران حق سلطه خود بر کشورهای ضعیف همانند آمریکا نسبت به کشور های ضعیف اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد

جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد