مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-15ورزشي

تیم ملی تکواندو ایران به فینال جام جهانی صعود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه این دوره از رقابت ها که به میزبانی کره جنوبی در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ جریان دارد؛ تیم ملی آقایان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل رفت و در پایان با برتری 2 بر صفر راهی مبارزه نهایی شد.

- تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر برزیل پیروز و راهی دیدار نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه این دوره از رقابت ها که به میزبانی کره جنوبی در سالن کنیتکس شهر گویانگ جریان دارد؛ تیم ملی آقایان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل رفت و در پایان با برتری 2 بر صفر راهی مبارزه نهایی شد.

میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل دادند که در راند اول 195 بر 155 و در راند دوم 160 بر 100 پیروزاز میدان خارج شدند.

تیم ملی کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف کره جنوبی رفت که در پایان 2 بر یک در راند شماری پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در گروه آقایان این مسابقات 8 تیم استرالیا، ساحل عاج، مراکش، کره جنوبی، برزیل، ایران، چین و مکزیک حضور داشتند که در مرحله نیمه نهایی پس از دیدار ایران و برزیل، استرالیا برابر چین پیروز شد و به دیدار فینال صعود کرد تا 2 تیم برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی تکواندو ایران به فینال جام جهانی صعود کرد

تیم ملی تکواندو ایران به فینال جام جهانی صعود کرد