مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-13سياسي

مجتمع فرهنگی و هنری سرخه تا 2 سال آینده بهره برداری می شود


ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در سرخه در حال انجام است و تا 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حجت الله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: میزان مطالعه در هر جامعه ای نشانگر میزان پیشرفت آن مرزوبوم بوده و به همین علت، مسأله کتاب خوانی جامعه به دغدغه روز مسؤولان تبدیل شده است.

وی ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در حوزه کتاب و کتاب خوانی در شهرستان سرخه و همچنین تلاش ها و پیگیری های مستمر شهردار و رییس شورای اسلامی شهر سرخه گفت: با همت و تلاش های این افراد، ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در شهر سرخه در حال انجام است.

فرماندار شهرستان سرخه بیان کرد: با یاری خداوند متعال، تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که 2 طبقه از آن به اداره کتابخانه های شهرستان سرخه برای ایجاد کتابخانه اختصاص داده خواهد شد.

کرمانی ضمن قدردانی از تلاش های امام جمعه سرخه برای پیگیری ها و رایزنی های انجام گرفته در خصوص راه اندازی ساختمان فعلی کتابخانه آیت الله فیض سرخه ای خاطرنشان کرد: وجود حداقل 2 کتابخانه عمومی استاندارد و در شأن مردم شهر سرخه ازجمله مواردی است که با تلاش ها و رایزنی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی و هنری سرخه تا 2 سال آینده بهره برداری می شود

مجتمع فرهنگی و هنری سرخه تا 2 سال آینده بهره برداری می شود