مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:002023-11-01سياسي

کاربرد پهپادها در پایش و شناسایی عیوب شبکه توزیع و انتقال برق


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: پهپادها به شکل گسترده ای در پایش و شناسایی عیوب شبکه فوق توزیع و انتقال نیروی برق شرکت های خدمات رسان کشورهای پیشرفته دنیا و البته صنعت انتقال نیروی برق استان های مازندران و گلستان استفاده می شوند.

- کوروش موسوی تاکامی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه پایش پهپادی و تاثیرات استفاده از شرکت های دانش بنیان در صنعت برق منطقه ای مازندران و گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: پهپادها به شکل گسترده ای در پایش و شناسایی عیوب شبکه فوق توزیع و انتقال نیروی برق شرکت های خدمات رسان کشورهای پیشرفته دنیا و البته صنعت انتقال نیروی برق استان های مازندران و گلستان استفاده می شوند.

وی درباره مزایای بکارگیری از پهپادها در پایش شبکه هوایی برق، افزود: جلوگیری از هزینه بالای بازدید نیروی انسانی در مناطق جنگلی و صعب العبور، عدم وجود خطر سقوط در هنگام صعود، سرعت بالای پایش و دقت بالای نظارت از جمله مزایای استفاده از پهپادها است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا روزانه تا 4 هزار دلار برای بازدید از شبکه های انتقال نیروی برق هزینه می شود؛ چرا که استفاده از پهپاد، علاوه بر کاهش هزینه نیروی کار، زمان بازدید را کوتاه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد پهپادها در پایش و شناسایی عیوب شبکه توزیع و انتقال برق

کاربرد پهپادها در پایش و شناسایی عیوب شبکه توزیع و انتقال برق