مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-24بين الملل

وزیر صهیونیست: ما خیلی اخلاق مدار هستیم


وزیر انرژی رژیم اسراییل در سخنان عجیبی گفت که ارتش این رژیم در نهایت اخلاق و رأفت در غزه رفتار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسراییل کاتز وزیر انرژی کابینه بنیامین نتانیاهو، در سخنانی عجیب در هفدهمین روز جنگ در غزه، ارتش رژیم اشغالگر را به شدت اخلاق مدار و رئوف توصیف کرد.

به نوشته روسیا الیوم، او گفت: ارتش ما همچنان بیش از آن چه لازم است با انسانیت برخورد می کنند؛ اگر ارتش آمریکا جای ما بود غزه را از مدت ها پیش از روی زمین محو کرده بود .

این ادعای عجیب در حالی است براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به 5300 شهید و بیش از 18000 زخمی رسیده است که از این میان 2055 کودک، 1119 زن و دختر و 2017 نیز سالمند هستند.

اسراییل کاتز در بخش دیگر سخنان خود ادعا کرد که رژیم اشغالگر غزه را در محاصره غذایی قرار نداده است؛ او گفت: مقامات اسراییل از غیرنظامیان خواسته اند که به جنوب بروند؛ آن ها به زودی به آب و غذا و دارو دسترسی خواهند داشت .

در این راستا منیر البرش ، مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز طی گفت وگو با خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که تا این لحظه حتی یک دانه قرص از کمک هایی که درباره ورود آن به نوار غزه صحبت می شد، را دریافت نکرده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: ما خیلی اخلاق مدار هستیم

وزیر صهیونیست: ما خیلی اخلاق مدار هستیم