مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 19:512023-11-17سياسي

آیت الله جوادی آملی: خام فروشی سرمایه های ملی خیانت به کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی امروز در دیدار جواد  اوجی وزیر نفت ضمن تقدیر از زحمات مسئولان بیان کرد: نفت و گاز سرمایه ملی کشور و باید است و باید برای نسل بعد هم باقی بماند.

وی ادامه داد: ایران یک کشور بزرگ بوده و هست، ما ایرانی ها بزرگ زاده ایم، هم تاریخ داریم و هم جغرافیا، در تاریخ ایران بزرگان و عالمانی بودند که تولید را با علم هماهنگ کردند و ما نیز باید تولید را با علم هماهنگ کرده و از خام فروشی نفت و گاز پرهیز کنیم چراکه اینها سرمایه ملی هستند و سرمایه فروشی خیانت به کشور است، نباید تنها با فروش نفت و گاز کشور را اداره کنیم، باید این ها را به خدمت تولید درآوریم.

جوادی آملی گفت: کشورهای صنعتی دنیا کار و فعالیت فراوان دارند ولی اصلاً به این فکر نیستند که ما چه هستیم و پس از این دنیا به کجا می رویم!؟ اما کسی که الهی فکر می کند معتقد است بعد از این دنیا حساب و کتابی هست و لذا می داند کاری که انجام می دهد و بابت مسوولیتی که دارد، باید در دنیای دیگر پاسخگو باشد.

وی با اشاره به نامه امیرالمومنین به مالک اشتر بیان داشتند: مولا امیرالمومنین در نامه خود به مالک اشتر می نویسد که ای مالک! شنیدی که گفتند نماز ستون دین است، بدان که این مردم نیز ستون دین هستند، ستون سیاست و حکومت هستند و اگر این ستون آسیب ببیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی: خام فروشی سرمایه های ملی خیانت به کشور است

آیت الله جوادی آملی: خام فروشی سرمایه های ملی خیانت به کشور است