مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-16اقتصادي

آذربایجان شرقی یکی از استان های مطرح در حوزه تولید و استخراج طلا


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی یکی از استان های مطرح در زمینه تولید و استخراج طلا گفت: در حال حاضر پنج مورد پروانه بهره برداری و دو واحد فرآوری طلا در استان وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی یکی از استان های مطرح در زمینه تولید و استخراج طلا گفت: در حال حاضر پنج مورد پروانه بهره برداری و دو واحد فرآوری طلا در استان وجود دارد.

محمدجعفر عظمایی، پنجشنبه، 25آبان ماه در سومین جلسه میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا، نقره و جواهر در تبریز افزود: خوشبختانه با توجه به صدور پروانه های اکتشافی که اخیرا صادر شده طبیعتا در یک مقطع زمانی کوتاه به دو برابر میزان تولید حال حاضر خواهیم رسید که این موضوع اخبار نویدبخشی برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده در استان است.

وی با بیان این که در حوزه طلا و جواهر ظرفیت خوبی برای توسعه صادرات در استان وجود دارد، گفت: به منظور ایجاد خلاقیت و ایده های نو و ایجاد زمینه های رشد در هنر صنعت طلا و جواهر پیگیری های لازم انجام می شود.

وی با اشاره به این که آذربایجان شرقی همواره مهد تولید و تجارت در تمام عرصه های صنعتی است، افزود: آذربایجان شرقی در حوزه طلا و جواهر به عنوان یکی از استان های ویژه کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی یکی از استان های مطرح در حوزه تولید و استخراج طلا

آذربایجان شرقی یکی از استان های مطرح در حوزه تولید و استخراج طلا