مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-01فرهنگي

اعلام نتایج ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد


برگزید گان ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد، در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، برگزید گان ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد: در بخش گریم، آرش رضایی برای نمایش سرو ابرکوه منتخب هیئت داوران بود و در بخش طراحی لباس نیز از نگاه داوران، خانم ربانی برای نمایش کوالانسی منتخب و آرش رضایی برای نمایش سرو ابرکوه شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش اقلام تبلیغاتی محسن تابدی برای نمایش پیوند کوالانسی منتخب و حسین کاظمی برای نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد شایسته تقدیر شناخته شد.

 در بخش موسیقی رتبه اول، محمد خیراندیش برای نمایش اینا رو میبینی آقای رنگو، رتبه دوم، علی ابوترابی و مجید ماندگاری برای وا گویه های خیابانی یک لک لک و رتبه سوم، آقایان کرمی، حاجیان و قاسمی برای نمایش معتاد اجباری.

  در بخش فضاسازی رتبه اول، ابوالفضل مرتضوی برای پیوند کوالانسی رتبه دوم، مجتبی لاله زاری برای جدایی پیشو از پیشی رتبه سوم، به صورت مشترک مبین خواجه افضلی برای نمایش آقای ایکس و حامد نصیری برای واگویه های خیابانی یک لک لک   در بخش بازیگری زن تقدیر بازیگری گروهی زن، خانم ها رضاپور، فتحی و دهباشی برای نمایش فیروز و فیروزه منتخب بازیگری گروهی زن، خانم ها عبدالوند، مرادی و جان بزرگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد

اعلام نتایج ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد