مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-07اقتصادي

28 روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال 28 روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند.

- 28 روستای بخش "سرفیروزآباد" کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال 28 روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند.

رضا داوودی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان، اظهار کرد: در همین راستا آبرسانی به روستاهای بخش سرفیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال به 28 روستای این بخش آبرسانی می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی به این روستاها از طریق مجتمع آبرسانی امام علی(ع) یک، از پیشرفت 80 درصدی این پروژه خبر داد.

داودی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع امام علی(ع) یک شهرستان کرمانشاه در بخش مخازن و حفر یک حلقه چاه 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی عنوان کرد: جهت تامین آب شرب 28 روستای بخش سرفیروزآباد با 526 خانوار، احداث 15 باب مخزن با مجموع حجم 750 مترمکعب، چهار باب موتورخانه، اجرای خطوط انتقال به طول 47 هزار و 614 متر و شبکه توزیع به طول 20 هزار و 200 متر در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند

28 روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه از نعمت آب سالم برخوردار می شوند