مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-31فناوري

تجربه آینده در نمایشگاه آیتکس 1402


رویداد آیتکس که مرتبط با حوزه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات است، با حضور شرکت همراه اول از چهارشنبه 10 آبان 1402 به مدت 4 روز در مشهد برگزار می شود.

-  اخبار شرکت ها؛  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد آیتکس 1402 از فردا چهارشنبه 10 آبان 1402 به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی شهر مشهد برگزار می شود و همراه اول به عنوان حامی، با پکیجی از محصولات و سرویس های فناورانه خود در این نمایشگاه حضور دارد.

با توجه به اینکه نمایشگاه آیتکس تمامی حوزه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از هوش مصنوعی، موبایل، سخت افزار، نرم افزار، بلاکچین و شهر هوشمند را پوشش می دهد، همراه اول سعی بر تنوع در ارائه محصولات و سرویس های نمایشگاهی اش داشته است.

بنابراین در قالب چند زون تخصصی که شامل حوزه های گیم با استفاده از فناوری های نوین ، معرفی MEC  و 5G ، سبک زندگی دیجیتال با سرویس های گردشگری، اوانو و اپراتور سلامت ، هوشمندسازی با سرویس های هوشمندسازی انرژی در بخش خانگی و اداری، صنعتی و کشاورزی و راه حل های کسب و کاری و سازمانی نظیر سرویس های آواک، تبلیغات مبتنی بر مکان و اتصال شعب می شود، میزبان بازدیدکنندگان از آیتکس 1402 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه آینده در نمایشگاه آیتکس 1402

تجربه آینده در نمایشگاه آیتکس 1402